December 12, 2011

new LIFE


morning :) dah tak lame dahh ..
emm , ahad ni nak pergi daftar poli dah .
perasaan ta payah tnye la ..
tapi usaha aku tukar tempat blajar kat FB tak sia-sia.
sekurang2nyaa ak dpt lah jumpa ngan kekawan yg bakal ke poli same ngan aku
walaupun ta smpai 3bulan knal . 
tak pernah bersua muka kan .. tapi .
hah , da pndai dah aku wat2 taching kat deme .
sembang2 mcm da lame kenal .
aku dapat kenal pun dua orang je .
sorg laki & seorang lagi pompuan :))

mereka berdua ni dah lame kenal kot . 
konon nye laaa . sbb sme2 dr SMV Manjung .
haha , dpt pulak kos yang same kan . 
same lagi kos elektrik tu .
ehem ehem ..
ni yang lelaki , ak penah wat ta de mood kat dye .
arini dye pun ta de mood sbb ak lagi kot . ampun ye kawan ;)
TAUFIK #ampun sebab form FB kau#
yang ni pulak yang kawan perempuan baru ;D
SYAFIQAH RAZAK  #pka, sorry juga ye curik link FB kau#
hah , hopefully la kat sane nanti kite jadi kawan stdy same2 .
ade pape problem stdy pon leh disscus same2 :))

BTW , ak pon nak kenalkan kawan aku .
sbenarnye dye dapat poli PD , then tukar ke merlimau .


bella :)

aku ingat nak bagi link jugakk . tapi kemane pulak ntah FB dye .


tapi , dye tak same amik kos elektrik .
dye amik Dip. Pemasaran .

p/s : thanks sebab sudi bace . sila tinggal jejak anda skali .. singgah lagi sini . muahmuah ! xoxo

No comments:

Post a Comment

^_^